2013. március 26., kedd

Konfifis jégvirágvasárnap 1.

Egyik pótpresbiterünktől. 3 kg-os!

Ebben a bejegyzésben szeretnék néhány tippet adni ahhoz, hogy hogyan írjunk meghívót.
Olyan meghívót, ami a tapasztalataim szerint elég jól működik
Ez nem csak a gyerekekkel és fiatalokkal kapcsolatos alkalmakra vonatkozik.
Több program tapasztalata alapján írom le a gondolataimat.

Jégvirágvasárnapon (elnevezés származik Sz L-tól) tartottunk egy konfifis=konfis+ifis napot.


Meghívás menete:

  • Egy hónappal az alkalom előtt szóban említettem a konfisoknak az alkalmat.
  • Két héttel az alkalom előtt elküldtem mindenkinek egy meghívót a Facebookon.
    (Minden egyes konfirmandus és minden egyes 20 év alatti  konfirmált fent van!
    Nincs ennél hatékonyabb csatorna ma. Sokan azonnal válaszoltak a meghívásra.)
  • 32 db FB üzenet küldtem el ezzel a szöveggel:
    Kedves ...!


Szeretnélek meghívni egy közös ebédre.
Néhány fiatallal együtt készítenénk el az ebédet.
Kicsit beszélgetnénk is, régen találkoztunk.
Egy kicsit játszanánk is.
Március 24-én vasárnap.
Már az istentiszteleten együtt hallgatnánk a virágvasárnapi történetet.
Arra kérlek, hogy válaszolj igent.
Várom a válaszodat március 20-án estig. Ez szerda este.
Tudod, be is kell vásárolni előtte.
Tudnom kell mennyit, hogy elég legyen.
Mit szólsz?
Szeretettel: Noémi néni
u.i: Kb. 15 óráig tart.
  • Amikor közeledett a határidő, és nem kaptam választ azoktól, akik egyébként járnak néha templomba, írtam egy újabb rövid emlékeztető üzenetet.
  • Azoknak, akik nemmel válaszoltak, megírtam, hogy sajnálom, hogy nem tudnak jönni.
    Lehetne-e arról szó, hogy egy legközelebbi alkalommal eljönnek?
    Mindenki igennel válaszolt.

Végeredmény: 14-en jöttek el.
9-en mondták, hogy most éppen nem jó az alkalom (focimeccs, kirándulás, névnapozás, vizsga)
A szervezőkkel együtt 20-an voltunk. Ez nagyon szép létszám!

Magyarázat a meghívóhoz:
Sokat olvasgatok olyan témában, hogy hogyan írjunk hatékony szöveget. Ebben a levélben alkalmaztam a tanultakat. Ilyeneket például:
  1. Egyszerű és érthető mondatok.
  2. Rövid szöveg.
  3. Átlátható, világos szöveg.
  4. Személyes.
  5. Regisztrálás. (határidőhöz kötni)
  6. Konkrét cselekvési útmutató.
  7. Emlékeztető levél.
  8. Ha most nemet mond, felajánlani egy igen lehetőségét legközelebb.
Ez most egy rövid meghívó volt.
Korábban írtam már hosszabb levelet is, amibe egy rövid történetet is beleszőttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése