2012. február 10., péntek

Dekorgumi

Őszintén szólva, a dekorgumi a maga természetellenességével soha nem ragadott meg.
Eddig. Mert véletlenül kísérleteztem, és itt volt egy darab kéznél.
És kivasaltam a dekorgumit.
Igen, ilyen, ha kísérletezek. Sütőpapír között persze.
És nagyon jó lett, mert felébredt a térbe. És nagyon jó virágokat lehet készíteni belőle.
És életre kel az a műműanyag.
A kísérletezés azzal indult, hogy a neten láttam egy"műanyag"gyártási technikát hungarocell és aceton felhasználásával. De nem sikerült, mert a körömlakklemosó csak acetonos volt, nem tiszta aceton. A hungarocell meg nem reagált. Ekkor nem tehettem mást, elővettem a mézeskalácssütőfát, és megpróbáltam belevasalni a hungarocellt. De a vasalónk nem jó, csak egy hőfokot ismer, ezért nagyon kilapult, nem lett belőle semmi. Ekkor kivasaltam egy kekszes zacskót, de az nem tetszett.
És ekkor megláttam a múlt heti dekorgumimedált.
Először rózsa lett belőle, majd a folyamat végén cápafogsor. De még nem tudom, hogy hogyan fogom a Bibliába belemagyarázni a cápát.
Van ötletetek?
Maradjak a virágnál?

u.i. Lesz fotó a dekorgumiról is.

3 megjegyzés:

  1. De jó lenne képet is látni erről! Megoldható? Én biztos nem állnék itt még...

    VálaszTörlés
  2. A cápa már majdnem bálna és ahhoz elmesélheted Jónás történetét. :-)

    VálaszTörlés
  3. Már majdnem sikerült elemet venni a fényképezőbe. Ha meglesz, lesz.
    A virágról is és a cápaműfogsoros bálnaszájról is.

    VálaszTörlés