2012. február 1., szerda

Hittanterem


Megmutatom a hittantermünket.
Ez itt az ajtó. Belülről.
Van négy kis ablakunk is.
Mindre horgoltam napsárga függönyt.
Rézrúra akasztottuk fel.
Nem engedjük, hogy a nap fényét elveszítse a teremben.




 A bari fontos szerepet játszik a terem életében.
Titkos zsebe papír zsebkendőket rejt.
Igazából ez egy angyalbari, aki a szárnyaival kapaszkodik.
A kép bal oldalán középtájon a fogas mögött lakik egy nyúl.





Papírmasé. Nagyon természetes.
Csak egy brossal díszíti magát.
Hittanon született.
És kiváló tanársegéd.
Ha már az állatoknál tartunk. Tartunk egy lovat is.
Vannak néha egészen kicsik is a gyerekistentiszteleten.
Vannak egészen esős napok is.
A kövek fontosak a gyerekmunkában.
Egyszerűen szeretik a gyerekek.
Ez éppen egy díszített angol kő.
Mindenhonnan hozok haza köveket.
Falitábla. Kettő is van.
Rajta egy napközis tábor záróajándék-fényképe. Kávéfestett kottakerettel.






Salamon kincsesládája abból a korból, amikor ezt vettük a kézműves táborban.
Bőrperemmel, rézszegecsekkel.
Aranyra festett kövekkel. Már amelyik megmaradt a helyén.







A kicsik kedvéért van egy régi pad is a teremben. Felújított. Két kis ülő
pad egy kis asztallal egybeépítve.
A tetején a nagy gyermekeinktől megörökölt autós ülés emelő. Ezt rakjuk a székre a 3 éveseknek, hogy elérjék a nagy asztal magasságát.

És végül a hittanos polc csücske.
Asztalostól rendeltem a faanyagot,
csavarral, ragasztóval rögzítettem,
befestettem, itt-ott dekoráltam.
Stabil szekrészszerű lett a polc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése