2012. február 6., hétfő

Kézműveskedés

Hittanos kézművesre készülök.
Arra gondoltam, hogy készítsünk valami dekorációt a gyülekezeti terembe. Például egy igés képet.
Ezek a szívek egyébként is arra vártak már, hogy legyen belőlük valami.
Kávéval festett műszaki rajzlapból vágtam ki őket.
A szöveget meg egyszerűen úgy készítettem, hogy folyamatosan sokszor leírtam a teljes igeverset. Utána szövegdobozba az egyes szavakat külön. És kész.

Mivel először túl nagyra vágtam a szövegszíveket, ezért majd azokkal is kell valamit kezdeni.




7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az ötlet mi is elkészítjük a gyerekekkel.

    Gabi

    VálaszTörlés
  2. A papírt megfestettük kávéval, a gyerekeknek nagyon tetszett hogy nem ittam a kávét hanem festettem vele. Most a szöveg, szövegdoboz részen dolgozom, nem nagy erősségem de hátha rájövök. természetesen fényképezem és mutatom.

    VálaszTörlés
  3. A képeket hogyan tudom elküldeni?

    VálaszTörlés
  4. Ha mellékletben e-mailben elküldöd, akkor a következő bejegyzéshez közzé teszem. Várom.

    VálaszTörlés