2011. augusztus 29., hétfő

Kézművesekedés


Két kis madár év elejére.
Nagyon egyszerű elkészíteni.
Hőre keményedő gyurmából formáztam ki a madarakat, utána egy horgolt terítőt kerestem, belenyomtam a gyurmába (stiftes ragasztót használtam nyújtófa helyett).
Utána még egy kis újraformázás, egy kis lyuk a szemnek és az akasztónak.
Lehet belőle medál vagy karácsonyfadísz vagy ajtódísz vagy valami.
Nagyon gyorsan elkészül.
Utána csak előírás szerint sütni kell, és megkeményedik.
(Fél óra.) Az a jó, hogy nem kell sietni vele, mert a levegőn nem szárad. Egy teljes éjszakán át semmit sem száradtak.

A hittanos gyerekekkel való kézműveskedés azért nehéz általában, mert csak olyan dolgokat lehet készíteni, ami valójában nagyon gyorsan elkészül.
Ez gyors. Amíg "kisül", addig lehet játszani.


Tulajdonképpen ezek a madarak csak melléktermékei voltak egy új technikával való ismerkedésnek.
A másik blogomban elolvashatjátok, hogy mit is szerettem volna kipróbálni.
A felső madárka azért lett szürkés, mert eredetileg egy sikertelen kísérlet volt, és a fénymásolófesték egy kicsit átszínezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése