2013. április 23., kedd

Álljatok meg a hitben

A képen látható, hogy a nagy erejű fehér ruhás támadó
nem tud mit kezdeni a terpeszállásban lévő ellenfelével.
A színes ruhás ellenfelet nem tudja kibillenteni
hatalmas lendületével sem. :)
Hittanórai szemléltetés arról, hogy mit jelenthet az ember életében, ha Istenben bízik.
Egy gyereket kértem, hogy álljon a terem közepére, szépen, vigyáz-állásban. Lábai szorosan egymás mellet.
Majd megmutattam, hogy mit jelent az, ha valaki úgy akar az életben megállni, hogy nem bízik Istenben.
Egy kicsit a gyerek vállánál oldalra toltam.
Azonnal elvesztette az egyensúlyát, és oldalra lépett, nehogy elessen.
Utána megmutattam, hogy mit jelent, ha akármilyen nehézség, próba ér minket, de Istenben bízunk.
Kértem a gyereket, hogy álljon terpeszben. Nézzük meg, hogy mi történik, ha most még egyszer meglököm ugyanolyan erővel, mint az előbb.
Nem történt semmi, állt biztosan.
Ezek után mindenki szerette volna kipróbálni.
Oszlopba állítottam a gyerekeket. Először mindenki vigyázban, utána terpeszben.
Kipróbálták, hogy ez tényleg így van.
Utána annyit mondtam, hogy amikor akármi miatt az életük során úgy érzik, hogy nehézség van az életükben, akkor imádkozzanak, kérjék Isten segítségét. A félelem néha nem is múlik el, de Isten erejével  megbátorodva tudnak kitartani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése