2011. november 16., szerda

Isten mindenütt ott van

Idén sok alapdolgot szándékozom megtanítani a gyerekekkel.
Ma például azt tanultuk, hogy Isten mindenütt ott van.
Bevittem néhány tárgyat.
            
  • dió
  • kagylók
  • playmobil ember
  • madárka
  • szívforma
  • kövek

Megkértem az ovisokat, hogy csoportosítsák őket úgy, hogy melyik hol található. Ég, föld, levegő, víz.
Utána megkértem, hogy most mindenki háromra mutasson rá arra a helyszínre, ahol Isten ott van.

A vélemények a következő módon oszlottak meg:
  1. Néhány lány szerint a pillangók társaságában az égben.
  2. Egy fiú kreatív módon egyszerűen fölfelé mutatott, egyik helyszínre sem. Ezt követően a lányok véleményt változtattak.
  3. Egy kisfiú szerint a tengerben van.
  4. És egy jelenlévő anyuka a játékemberre mutatott.
Ezek után elnézést kértem mindenkitől, mert félrevezettem őket. Mindenkinek igaza van, mert Isten mindenütt ott van!

Ezek után saját énekszerzeményemet tanítottam meg. Megint csak cenzúráztattam a zeneileg képzett férjemmel.
Egyszerű a szövege:

Isten mindenütt ott van. 3x.
Két verziós a refrén vége.
1. Bárhova lépek.
2. Bárhova nézek.

Van neki rendes versszaka is. Ezt az órán nem tudtam megtanítani, mert otthon és elfelejtettem.

Fenn a hegyek tetején,
lenn a tengerek mélyén,
itt a szoba közepén,
Isten mindenütt ott van.

A lényeget tartalmazza, a dallam egyszerű és fülbemászó.

És elmeséltem Jónás történetét, aki azt hitte, hogy Isten csak az ő országában van, és el akart menekülni előle.
A mesét arra hegyeztem ki, hogy Isten mindenhol ott van. 

A következő órán készítünk egy olyan nyakláncot, ami megmutatja, hogy Isten ott van mindenhol, de csak akkor tudjuk észrevenni, ha megvilágítja nekünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése