2012. november 29., csütörtök

Isten szereti Pannát

Ma az óvodásokkal kipróbáltuk a szív-levelet. Itt olvasható az ötlet.
Mindenkinek hajtogattam egy levelet, és leragasztottam egy narancsos pötty matricával (valami irodai jelzőpötty).
Azt mondtam, hogy szeretném elmondani, hogy miért született meg Jézus. Ezt a levelet el tudja olvasni mindenki, még olyan gyerek is, aki nem tud olvasni.
Egyszerre fogjuk kibontani (ezért kell leragasztani).
Mikor kiosztottam, egyik kisfiú közölte:
Úgy izgujok! Úgy izgujok!
Kinyitották, és elolvasták, hogy Isten mit üzen nekik.
Hogy a levél névre szóljon, mindenki lerajzolta magát a levél közepére.
De a lényeg, ami a legjobb volt, csak ezután jött. Amikor elkészültek óra végére, felolvastuk a leveleket.
Én kezdtem, és a gyerekek csak folytatták.
"Az van az én levelemben, hogy Isten szereti Noémi nénit."
És sorban minden gyerek felolvasta, hogy Isten szereti Pannát és Lilit.
És mindegyik gyerek meghatottan mondta ki ezeket a szavakat.
Azzal zártam, hogy mindig emlékezzenek erre a levélre, ha nagyon szomorúak lesznek, vagy ha rosszat tesznek.


1 megjegyzés: