2013. január 23., szerda

József álmai

Sajnos zenét nem tanultam. De néha bekattan egy-egy dallam.
József történetéhez még kb. 2 éve találtam ki egy egyszerű dallamot.
Most elővettem, és újragondoltam.
Szöveg:
"József, József, mit álmodtál?"
G  E G E D D F E
ritmusa: tá tá tá tá ti-ti tá tá
Remélem érthető.

Szóval a lényeg, hogy óra elején megtanítottam egy a kis dallamot.

És ezt a dallamot többször elénekeltettem a gyerekekkel.

1. Érdeklődve. József elmondja, hogy álmodott, a testvérei pedig megkérdezik, hogy mit is.
2. Dühösen. Miután megértették, hogy mit is jelentenek József álmai.
3. Gúnyosan. Amikor rátámadnak Józsefre és kútba dobják.
4. Reménykedően. Amikor a börtönben van.

A történetmesélés közbe mindig egyszerűen mondtam, hogy mit is kérdeztek a testvérek?
Kérdezzétek meg pl. dühösen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése