2012. május 17., csütörtök

Hol vagy Tamás? Játék Jézus mennybemenete ünnepén

Eljátszottam a történetet a gyerekeknek a mennybemenetelről a papírfigurákkal.
A bábos képzésen azt mondta a tréner, hogy mindig hagyjunk időt a gyerekeknek arra, hogy az elkészített bábokkal tudjanak játszani. Ezt jól megjegyeztem. De akkor is érdemes játszani, ha nem ők készítik a bábokat. Így folytatódott  a múltkori óra:

-Válasszatok egy figurát!
- Hol vagy, Tamás!

A gyerekek kapcsoltak, és megszólalt egyikük:
- Itt vagyok!
- De jó. Te, mit szólsz ahhoz, hogy Jézus csak úgy eltűnt előlünk. Szerinted visszajön még?
......
-Hol vagy Péter, János?
Másik gyerek:
-Itt vagyok.
- Téged annyira szeret Jézus, hogy érzed magad, miután itt hagyott?
.....
- Hol vagy Fülöp?
- Itt vagyok.
- Szerinted mi fog történni 10 nap múlva?


Azután kilépünk a szerepből, és elmondom nekik, hogy mi az, ami tényleg úgy lesz, ahogyan gondolták, és mi az, ami nem. Mert beszélgettünk arról is, hogy mikor jön el Jézus, milyen lesz a királysága. Amiről utoljára beszélgetett a tanítványaival.
Jól kijátszották magukat, de tanultak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése