2011. április 18., hétfő

Nyerd meg a brosst!



Korábban írtam egy meghívásról. Az ott meghirdetett alkalom le is zajlott. A résztvevőknek készítettem egy-egy brosst ajándékba. Ez az egy azonban megmaradt. Ne árválkodjon nálam. Arra gondoltam, hogy sorsolást tartok azok között, akik szerda estig írnak egy megjegyzést arról, hogy melyik ötlet tetszik a legjobban a blogomból.
A nyertes nevét csütörtökön teszem közzé. A képen látható brosst elküldöm postán, a világ akármely szegletébe.
Várom a hozzászólásokat!


3 megjegyzés:

  1. Ez igazán kedves felajánlás :) Nehéz a választás , de ha már a legjobban kell, akkor az a koszorú :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Noémi!
    Csak most láttam, hogy van blogod, ezután biztos, hogy rendszeresen nézegetni fogom, hátha rám is ragad valami ebből a kreativitásból... :)
    Abból a néhányból, amit megnéztem most, a Lélek gyümölcse a kedvencem! :)
    Egy ilyen brosst mennyi idő elkészíteni alsósokkal?

    VálaszTörlés
  3. Nehéz megmondani, hogy mennyi idő kell hozzá. Én előre kivágtam a köröket, ezzel meggyorsítva a folyamatot, és így emlékeim szerint 20 perc alatt kész volt egy rózsa.
    Emlékszem, hogy egy negyedikes fiú a teljes óra alatt 3 rózsát alkotott meg.

    VálaszTörlés