2011. április 12., kedd

Plakát




Közeledik a húsvét, és ez együtt a tavaszi szünet. Lassan itt az ideje, hogy elkészítsem az idei plakátot is. Az egyik óvodába elég sok gyerek jár hittanra. A szórólap nem a legjobb megoldás, mert sokszor hiányoznak a gyerekek, és ezért nem jutna el hozzájuk az információ. Meg el is veszítik. A szülők is, és elfelejtik. Ezért plakátot készítettem. Szívesen kiteszik az oviban. Szünet végéig nézegethetik. Hogy egy kicsit feltűnő legyen, hogy elolvassák a szülők, egy kicsit dekoráltam.
De ne ijedjetek meg, nem szedtem szét régi énekeskönyveket. Csak egy húsvéti ének szövegét lemásoltam és felnagyítottam. Utána erős kávéval befestettem. Így lett régies a kotta. Kávéval festett fénymásolatokkal nagyon sok szép dolgot lehet készíteni. A virág egy kicsit belóg a térbe. Ezt úgy értem el, hogy egy nyolcszirmú virágnak két szirmát egymásra ragasztottam. A pillangó és a virág is forog a milton kapocs miatt.
Lesz idén is plakát, egészen más stílusban. Már ki is találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése