2012. június 7., csütörtök

A zarándok útja

John Bunyan könyvének a címe: A zarándok útja.
Most napok óta azzal vagyok elfoglalva, hogy a
játékos-kézműves-napközis hittanos táborra készülök.
Ennek a könyvnek a történetét fogjuk végigvenni.
Nagyon jó lesz!

Élménypedagógiai képzésre jártam január óta. (106 óra) Egyik képzés végén ezt a könyvet dolgoztuk fel fiatalok számára.
Úgy gondoltam, hogy ne vesszen kárba abba a programba beleadott munka, kiegészítem, és a napközis tábor anyaga meg is van.

Egyébként a Biblia után a második legtöbb nyelvre lefordított könyv!
A történet a keresztyén ember útját mutatja be. Minden szereplő szimbolikus, minden helyszín és esemény is.
Minél inkább belemélyedtem a könyv tartalmában, annál inkább megtetszett.
Eltekintek a hiányosságaitól.

Szóval: erre a történetre épül 5 nap tábori eseménye.

Szeretnétek-e itt elolvasni a tábor teljes programját? A játékokat, a foglalkozás ötleteket, egyéb táborban megvalósítható ötletek?
Igen vagy nem?


A történet lent balra kezdődik és a közepén ér véget

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon izgalmas. A könyv az egyik kedvencem. A film is nagyon jó. Áldott készülődést kívánok!

    VálaszTörlés
  2. A könyvet valami miatt nem tudtam végigolvasni...talán túl fiatal voltam. De pont emiatt a kudarc miatt azóta sem vettem a kezembe, pedig itt van a polcon. Viszont most, hogy írsz róla, felkeltetted a kíváncsiságom. Szóval határozottan igen a tábori anyagra.

    Más: ezt ismered? http://www.gyermekmisszio.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    A kérdésedre a válasz, igen.
    Gabi

    VálaszTörlés
  4. Ó, Noémi, Téged az Isten küldött nekem! :) Most leltem rá a blogodra, nagyon nagy örömmel olvasgatom az ötleteket! Magam is táborra készülök éppen, bár most nem hittanosra, viszont évközben részt veszek a gyerekbiblia kör vezetésében, amihez minden apróság jól jön. Én igazán örülnék, ha leírnád a táborod programját!
    Biztos jövök hozzád gyakran! Ölellek szeretettel Florci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Florci!
      Örülök, hogyha használni tudsz bármit a blogról. Ez az anyag felnőttekre is alkalmazható. Én is résztvevőként a játékok nagy részét végigjátszottam. Első részt verziót ifiseknek készítettük el. Viszont sok felnőtt is eljött és kipróbálta az élménypedagógiai utat.

      Törlés
  5. De jó választás.A könyvet kb 20 éve olvastam rendkívül jó és ötletesen példázza a biblia igazságait.
    Közben eszembe jutott még egy blog amit örömmel ajánlok:
    http://gurigami.blogspot.hu/
    Szép hétvégét.

    VálaszTörlés