2012. június 15., péntek

Önképző azaz tábori előkészületek

Ma két dolgot megtanultam.
Az egyik:
flexet használni.
A másik:
lyukfúrót használni.

Ezzel a két tudással készültem a tábor kézműves részére. Azaz előkésztettem a kézműves programhoz gyertyatartókat.
Nem kellett sokat, csak mintegy 36 darabot.
Az volt a baj, hogy vigyázni kellett, hogy nehogy leégjenek a gépek a nagy lelkesedésemben. Szóval szüneteket kellett tartani.
Szóval teamécseses gyertyatartók.
Hogyan dekoráljuk majd?

  • Sikerült illatosított(!) falfestéket vásárolni nagyon olcsón. Ezzel fogjuk bemosni a gyertyatartót. Így olyan szép fehéres marad. (Textillel kell kevés festékkel festeni.)
  • Ráragasztunk köveket és törött kerámiacserepeket. Utána gipsszel fogjuk fugázni. Ez egy gyors verzió. Nekem van ilyen tükörkeretem.
  • Mintákat festünk.
  • Vagy valami máshogy.
Az árnyékolóból megmaradt sok szép fenyődarab. 
Többsége háromszög. 
A templom bejárata előtt dolgoztam.
Ez az álló gyertyatartó igen, majd adventre is jó lesz. Nem is adom senkinek. 
















Hát nem szép?

Kifejezetten kertbe tervezett gyertyatartó.
(Attól még házban is lehet használni.)
Azért lett zsiráfszerű, mert először le akartam szedni a kérgét, de először csak kis foltokban jött le. 

Amikor már kész volt minden gyertyatartó, fogtam azt a deszkát, amin leteszteltük a lyukfúrót, és virágtartóvá alakítottam. 
Kövirózsákkal.
Milyen?




3 megjegyzés:

  1. A zsiráf minta nagyon tuti lett.További jó tanulást a barkácsolás területén.A fa díszítéshez kiválóan alkalmas a pákával való minta beégetés is.De ha nincs páka tű és különböző vastagságú merev drótok használata is kiváló eredmény produkál..A munkavédelemre külön ki kell térni.

    VálaszTörlés
  2. Van is forrasztópákám.Tegnap véletlenül megtaláltam, bár mást kerestem. Köszönöm az ötletet. Majd azt is kipróbálom a táborok után.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Noémi!

    Én csak ámulok és bámulok a munkádon!!!
    Szívesen jelentkeznék én is a táborba.
    Gabi

    VálaszTörlés