2011. március 31., csütörtök

Alkotás



Szívkoszorú.
A néma fiú meggyógyításának a történetéhez találtam ki ezt a szívkoszorút.
A néma fiúnak azért is volt nehéz az élete, mert sem a gondolatait, sem az érzelmeit nem tudta megosztani másokkal. Miután Jézus meggyógyította, mindez megváltozott, közel kerülhetett másokhoz is.

A szívkoszorú kifejezi Jézus csodájának az áldását is, és arra is használtuk hittanon, hogy megtanuljunk vele egy éneket.
"Nem lesz egyedül szívem többé..."
Először a közös tanulás, utána aki megtanulta, elénekli, és egy kicsit a fejére teheti a koszorút.

Én így készítettem:
Láttam a neten egy ötletet Betz White-nál.
Papírvágóval felszeleteltem egy A/4-es színes fénymásolópapírt.
Két csík végét összetűztem. (Ez látható a kollázs tűzőgépes fényképén.)
A tűzőgépes fotó alatt látható, hogy csak szívet kell formálni, és innentől kezdve 4 csíkot kell összetűzni, kicsit kifordítva a papírcsíkot.
Utolsó szívnél összetűztem az egészet.
A gyerekek nagyon szerették, és a legkisebb ovis és a legvagányabb is elénekelte, csak a koszorú kedvéért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése