2011. május 10., kedd

Továbbképzés

Gyerekeknek vagy fiataloknak tanítod a hit útját. Valamikor megtanultad egy iskolában vagy egy tanfolyamon, hogy hogyan tudod ezt tenni.
De azóta képezted magad tovább?
Szereztél újabb tudást, ami abban segít, hogy jobban végezd a szolgálatodat?
Tanultál valamit, amit azelőtt nem tudtál?
Jártál tanfolyamra, vagy képezted magad otthon tovább?

Én igen. Itt láthatod, hogy például mit.
Annyira megtanultam gitározni, hogy hittanon, ifin, sőt még azt is előfordult, hogy istentiszteleten is gitároztam. Itt a nyári napközis táborban kísérem az éneket.
(Igaz, hogy kerülök néhány akkordot.)

Jártál olyan tanfolyamra, aminek a tudását fel tudod használni?
Én például bibliodrámás tanfolyamokon voltam. Több bejegyzésben is írtam arról, hogy hogyan használom fel az ott tanultakat.

Ti mit tanultatok, amit fel tudtok használni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése